Klachten of suggesties – GC Samen Gezond – Malden
Header afbeelding
GC Samen Gezond
Schoolstraat 8 6581 BG
Malden

Klachten of suggesties

Heb je een klacht (of een suggestie) , laat het ons weten!

De medewerkers van Gezondheidscentra Samen Gezond streven naar een goede kwaliteit van je zorgverlening. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Bijvoorbeeld over de hulpverlening of de bereikbaarheid. We streven ernaar om de oorzaak van een klacht zo goed mogelijk weg te nemen en herhaling in de toekomst te voorkomen.

Deze klachtenprocedure geldt voor alle aangesloten partijen bij stichting Gezondheidscentra Samen Gezond.

Bij wie kunt je je klacht kwijt?

Praat met de betreffende hulpverlener of medewerker als je niet tevreden bent over de zorg of diensten die je van ons krijgt. In de meeste gevallen leidt praten tot een oplossing van het probleem.

Lukt het niet om een passende oplossing te vinden met de direct betrokkene(n) of kun je het probleem niet bespreken, dan kun je terecht bij Nancy Stensen. Zij is de klachtenfunctionaris van Gezondheidscentra Samen Gezond.

Contactmogelijkheden klachtenfunctionaris:

Telefoon:024 – 358 20 27

E-mail: info@gcsamengezond.nl

Formulier: Formulier voor klachten of suggesties

Ook ben je welkom op het kantoor van Nancy Stensen aan de Schoolstraat 8 in Malden (eerste deur links, voor de lift).

Wat kan de klachtenfunctionaris voor u doen?

De klachtenfunctionaris gaat met je in gesprek en probeert de betrokken partijen weer op een goede manier in gesprek te laten komen en een oplossing te vinden voor de klacht.

Ben je ontevreden over de afhandeling van je klacht?

Als je je niet kunt vinden in het resultaat van de klachtenbemiddeling, dan heb je de mogelijkheid de klacht voor te leggen aan een externe, onafhankelijke klachtencommissie van de betreffende beroepsgroep. De klachtenfunctionaris kan je over deze instanties informeren.

Heb je geen klacht maar een suggestie voor verbetering?

Heb je een goed idee waarmee wij onze zorg- en dienstverlening kunnen verbeteren? Ook dat horen wij graag! Zie ook het idee├źnformulier in de folderrekken van onze locaties.

Of neem contact op met de klachtenfunctionaris

Klachtenfolder

Download hier onze klachtenregeling.

Nancy Stensen, klachtenfunctionaris